Kadınların sorduğu bazı sorulara erkeklerin vereceği hazır cevap

ßir kadın "kadınların erkeklerden üstün olan özelliklerini"
yazmış.. bir erkekte hiç usenmadan ona yanıt vermiş çok hoş olmuş ama..

kadın: kişiliğimiz kullandığımız arabanın beygir gücü ile doğru orantılı olarak değişmiyor
erkek: sizin kişiliğiniz beraber olduğunuz erkeğin cüzdan gücü ile değişiyor

kadın: kırzmızı ışıkta yanımızdaki arabanın bizden önce çıkması yada bir aracın bizi sollaması hiçbirşey ifade etmez
erkek: bizim için de çevremizde diğer hemcinsimizin sahip olduğu mücevherat veya üzerindeki pahalı giysi hiçbirşey ifade etmez

kadın: kas olacak diye bir zorunluluğumuz yok
erkek: selülitler olmayacak gibi bir zorunluluğunuz var ama...

kadın: aşık oluyoruz.... korkmadan.
erkek: biz de oluyoruz.... azıcık ödümüz patlıyor ama sebep olanlar utansin

kadın: evde, banyoda, kıl-tüy dökmeyiz.
erkek: küvetteki, lavabodaki, yatakdaki ve yemekteki saçların çoğu
size ait.

kadın: her sabah tıraş olmak zorunda değiliz.
erkek: valla ben tıraş olmayı ağda yaptırmaya tercih ederim şahsen.

kadın: biribirimizin ağzını yüzünü kırdığımız sporlar yapmıyoruz.
erkek: vahşi bakışlarla birbirinizin gözünü oyduğunuz kıskançlık , haset,
çekememe sporlarıyla yeterin ce uğraşıyorsunuz.

kadın: hiç iki kadının silahla oynarken birbirini vurduğunu duydunuzmu?.
erkek: hiç iki erkeğin "aman tanrım benim elbisemin aynısını giymiş" diye ahvolduğunu duydunuz mu?

kadın: horlamıyoruz
erkek: halt etmişsiniz, hatta hıçkırmıyor, geğirmiyor ve hapşurmuyorsunuz ya yoksa siz insn değilmisiniz?? size afrodit diyebilirmiyim )

kadın: az bildiğimiz bir şey üzerinde çok fazla konuşabiliriz.
erkek: yani çok konuşup hiç bir şey söylemezsiniz

kadın: birbirimize eşek şakaları yapma adetimiz yoktur.
erkek: çevrenizde ki diğer hatunlar hakkında senaryo dedikodular üretme
alışkanlığınız var ama

kadın:tükürmeyiz
erkek: kiritmayiz!!

kadın: sanat eserlerinin % 90'ı kadınlardan esinlenilmişdir.
erkek: sanat eserlerinin % 90'ı erkekler tarafından yapılmışdır.

kadın: uzağa işeme, uzağa ükürme, yüksek sesle geğirme gibi aptalca
karizma krikolarımız yok
erkek: ortamın en güzeli olma, en zayıf olma, en pahalı giyineni olma, en
zengin kocayı bulma gibi krikolarınız var ama

kadın: askere gitmiyoruz
erkek: hamile kalmıyoruz

kadın: kol saatimiz de aynı zaman da hesap makinası,
takometre,barometre,termometre ve radyo olması gerekmiyor.
erkek: çantamızda ruj, allık, pudra, yedek çorap,ıslak mendil, vs
taşımamız gerekmiyor.

kadın:doğumgünü evlilik yıldönümü gibi özel günleri parmağımıza kırmızı
iplik bağlamadan da atırlayabiliyoruz
ekek: ütüyü fişde, yemeği ocakta,arabanın anahtarını kontakda
unutmuyoruz. bunlar daha faydalı.....

kadın: ortalıkta alakasız hertürlü nesne ve sözcükten cinsel çağrışımlar
çıkarıp günün yarısını s*ks düşünerek geçirmeyiz...
erkek: valla geyik olsun diye yapıyoruz. hem siz günün yarısını
güzelleşmeğe çalışarak geçiriyorsunuz. hangi amaçla : ))

kadın: kel olmuyoruz
erkek: ama göğüsleriniz sarkiyor!!!
Evet yenileri geldi işte yenileri
KADIN:Sigaradan sararmis biyiklarimiz yok...
ERKEKValla ben de biyiksizim. Çevremdeki erkeklerin çogu biyiksiz. Biyikli olanlarin da çogu sigara içmiyor...)
KADIN:Arabamizin yolda patlayan lastigini degistirmeyi bilmesek de olur.
ERKEKArabalar hakkinda bilmediginiz yegane sey lastik degistirmek mi ???)
KADINantolon giymek bizim için fizyolojik olarak en az etek kadar rahattir.
ERKEKBizim zorlandigimizi kim söyledi ki?..)
KADIN:"Damsiz Girilmez" sözcügü bize bir sey ifade etmiyor...
ERKEKSizin giremediginiz yerlerin yaninda bizim damsiz giremedigimiz yerler devede kulak kalir, yavrummmm)
KADIN:Kozmetik ürünleri ve estetik cerrahinin olanaklarindan sonuna kadar yararlanabiliriz...
ERKEKBuna hiç bir itirazimiz yok. Lütfen aynen böyle devam edin...)
KADINuygusal saçmaliklar adina kredi sahibiyiz... Çiçek ve çikolata istiyoruz....
ERKEKIstediginizin hepsi buysa sorun degil. Aliriz...Madlen mi olsun bitter mi?..)
KADIN:50 yasindan önce hiçbir erkege s*ks için para ödemek zorunda degiliz.
ERKEKÖderiz, ne olmus? Para bizim degil mi? Hem cinsellik için para saçmak, para için cinsellik saçmaktan daha makuldur... )
KADIN:Genellikle istedigimizi almamiz için söylememiz yeterlidir..
ERKEKBaska seyler de yapmaniz gerekiyor ama...)
KADIN:Ayakta kalmak (!) için 1,5 kaymakli künefe yememiz gerekmiyor..
ERKEKAyakta gerekiyor...)
KADIN:Bebeklik albümlerimiz sirtüstü ve çirilçiplak resimlerimizle dolu degil...
ERKEKYigidin mali meydandadir...)
KADIN:"Hadi amcalara göster p*pini.." seklinde çocukluk anilarimiz olmaz...
ERKEK Onu ilerleyen yillarda yapmak durumundasiniz ama...)
KADIN:Uçan tekmelerle birbirimizin agzini yüzünü kirdigimiz sporlar yapmiyoruz...
ERKEKVahsi bakislarla birbirinizin gözünü oydugunuz kiskançlik, haset, çekememe sporlariyla yeterince ugrasiyorsunuz...)
Ayrica Ispanya'da bir istatistik yapmislar. Boga güreslerini seyretmeye gidenler agirlikli olarak kadinlarmis...)
KADIN:Canimizin çektigi yemegi kendimiz pisirebiliriz.
ERKEKDardanel sagolsun, artik biz de yapabiliyoruz ayni seyi...Gerçi biraz pahaliya geliyo ama...)
KADIN:Kerizi parasindan ayirmada Allah vergisi bir yetenegimiz vardir.
ERKEKCidden böyle düsünüyorsaniz çok çok ayip. Hem kimin keriz oldugu en sonra ortaya çikiyor.)
KADIN:Çiglik atabiliyoruz... Sevinince, üzülünce, korkunca...
ERKEK Nara atabiliyoruz... Her zaman...)
KADIN:Yagmurda semsiyesiz kalmayiz.
ERKEKKalsaniz ne olcak ki? Erimekten mi korkuyorsunuz? Yagmur altinda yürümenin zevkini bir yasasaniz halbuki...)
KADIN:"Kaaaave.."ye gitmiyoruz.
ERKEK Günlere ve evcilik oyunlarina gitmiyoruz...)
KADIN:Istemezsek hesap ödemeyebiliriz.
ERKEKAfiyet olsun. Ama unutmayin ki yediklerinizin karsiligini er ya da geç bir sekilde ödetirler. Bu duruma düsmemek en iyisi degil mi?)
KADIN:Bulasik makinesini çalistirmak için mühendislik egitimi almamiz gerekmiyor.
ERKEKDiger elektronik cihazlari kullanabilmeniz için gerekiyor ama...)

Yorum Yaz